Sunday, July 30, 2017

Review-Sephora Micellar cleansing water

Din cauza culorii, mi s-a parut cea mai dubioasa apa micelara incercata de mine. 
Face parte din gama Colorful Skincare de la Sephora, este o apa micelara pentru fata si ochi cu extract de carbune, cu rolul de a purifica si detoxifia tenul. Are o textura usoara si proaspata usor de utilizat. Spre deosebire de alte produse de acest gen, are un miros intepator greu de descris, parca a aloe sau ceva de genul acesta, oricum nu il asociez deloc cu mirosul de carbune. 


 De obicei discurile demachiante sunt negre dupa stergerea machiajului, nu inainte :)). Cu aceasta apa micelara discurile sunt negre si inaintea demachierii din cauza nuantei de negru intens al acesteia.
 Se agita bine inainte de aplicare si curata destul de bine fara a insista prea mult si a irita pielea. L-am folosit foarte mult pentru zona ochilor si a inlaturat cu succes urmele de tus.


Nu este necesara clatirea dupa utilizare, insa eu am simtit de fiecare data nevoia sa imi clatesc fata dupa demachiere.  
Mi-a placut foarte mult recipientul pentru ca este de 100 de ml si este usor de transportat in calatorii. 

Il gasiti in magazinele Sephora la un pret de 23 de lei. 


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...