Monday, January 23, 2017

Machiaj profesional realizat de Petronia (II)

Iata ca a venit randul celui de-al doilea machiaj realizat de Petronia (pe primul il gasiti AICI).
Conform sugestiilor voastre, Petronia a ales de data aceasta un machiaj cu nuante mai deschise, un machiaj de tip Pin-up. Inca nu m-am decis care machiaj imi place mai mult, mie imi plac amandoua. Fiecare are farmecul lui: in primul accentul a fost pus mai mult pe ochi iar in al doilea pe buze. Forma buzelor mele nu este deloc in avantajul meu, insa Petronia a reusit sa le contureze foarte bine si sa le puna in evidenta. 
Va invit sa urmariti video-ul si va asteptam cu noi sugestii. Enjoy!

24 comments:

  1. foarte frumos machiajul. iti vine foarte bine acest stil. :)
    pupici!

    http://cherryqueendee.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. foarte frumos, bravo fetelor! abia astept sa prind buchetul!!!

    ReplyDelete
  3. Super frumos realizat :) întrebare: nu au de suferit genele tale?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumim! Nu sunt afectate genele, mi-a pus gene false care se pun pe pleoapa si se indeparteaza foarte usor.

      Delete
  4. Un machiaj simplu, dar foarte frumos. Și eu folosesc mult nuanțele de nude/maro în machiaj.

    ReplyDelete
  5. Foarte bine iti vine! Imi place cum sunt conturati pometii!

    ReplyDelete
  6. foarte bine te prinde. Chiar a facut minuni cu buzele. Eu de asta nu port ruj, sunt prea subtiri..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ba din contra eu cred ca e mai bine daca porti ruj. La fel credeam si eu dar apoi mi-am dat seama ca fara ruj buzele sunt si mai pierdute. Si oricum tu nu le ai prea subtiri ;)

      Delete
  7. Si eu am buze subtiri,dar port ruj cat de des pot 😊fara ruj nu mi-e bine!sunteti frumoase amandoua.

    ReplyDelete
  8. Imi plac foarte mult tutorialele de acest gen, e haioasa filmarea cu "repede inainte" si iti stau bine nuantele alese.

    ReplyDelete
  9. Imi place mult acest tutorial. Mai am si eu de invatat multe. Mult succes in continuare

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...