Thursday, September 8, 2016

Insta life


Ma gasiti pe Instagram cu numele mybutterfly99. 
Aproape a trecut vara si sunt foarte trista. Nu imi place frigul si cel mai mult ma inspaimanta ideea de iarna. Dar asta e...anotimpurile vin si trec, ma consolez cu gandul ca a fost o vara minunata :)

Therme Bucuresti

Preferatele verii


Pisicuta exprima foarte bine starea mea de Luni


Nepotelul meu s-a facut mare :) Parca ieri am fost la botezul lui!


Dulciurile ma vor duce la pierzanie :))


Umerii goi...emblema acestei veri. Intreaga tinuta o gasiti AICI 


Cum sa suporti caldurile verii fara o inghetata buna...


Dulciuri...Dulciuri si iar Dulciuri 


Am jucat si putin tenis vara asta...dar prea putin parca...


La o petrecere dau tarcoale prajiturilor 


In vara asta am descoperit combinatia perfecta: Double wear, Beauty blender si Dr. Brandt...de vis


Relaxare in gradina


Cazanele Dunarii


Minunatii mei tenisi roz...


Gogosele grecesti...


Valuri, soare, briza...


Rasarit...


Divertiland....nu a fost o alegere prea fericita 


7 comments:

  1. Nici mie nu-mi place frigul, numai ideea de a pune atatea haine pe mine ma face sa ma simt mizerabil. Cu dulciurile te inteleg numai ca pe tine nu se pune surplusul, la mine e jale cand sar calul.

    ReplyDelete
  2. great photos like them :) www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  3. nici mie nu imi place frigul. sa vezi atunci poze..
    foarte frumose poze,pupp

    ReplyDelete
  4. Super! O saptamana reusita as zice eu! :)

    ReplyDelete
  5. Foarte faine pozele tale Insta, de curand mi-am facut si eu cont pe Instagram.

    ReplyDelete
  6. Ce pofta mi-ai facut cu dulciurile!!! :))
    Tenisii imi plac, chiar mult. Iar pisicuta e foarte draga <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...