Wednesday, August 17, 2016

Zaful: Trendy fashion style

Zaful trendy fashion


Sunt adesea intrebata de unde imi iau rochitele si fustitele asa ca de fiecare data cand descopar un site cu lucruri dragute vreau sa impartasesc cu voi experienta shopping-ului online. 

Zaful. com este ultima descoperire si sunt foarte incantata de calitatea produselor.  Pentru o comanda de peste 30$ aveti transportul standard gratuit iar pentru comanda de peste 99$ aveti transportul expres gratuit. 

Am depasit  demult teama comenzilor online si va sfatuiesc sa o depasiti si voi. Deja imi cunosc marimea si stiu ce sa comand, drept dovada rochita aceasta imi vine ca turnata. Mi-a placut foarte mult nuanta de verde cu imprimeul floral asa ca nu am stat pe ganduri si am comandat-o. Materialul este unul grosut, iar pe dedesubt are si captuseala, astfel ca poate fi purtata si mai tarziu spre toamna cand vremea se mai raceste. 
I-am adaugat o curelusa pentru a sublinia talia iar pantofii de la Zara parca sunt facuti pentru aceasta tinuta. 

Alaturi de aceasta rochita am mai comandat una pe care o iau cu mine in vacanta si pe care o veti vedea intr-o postare viitoare...pe malul marii ;)

Dress-Zaful.com
Shoes-Zara
Bag-L.Credi

Zaful trendy fashion

Zaful trendy fashion

Zaful trendy fashion

Zaful trendy fashion


Zaful trendy fashion

Zaful trendy fashion

30 comments:

  1. Superba rochia, foarte eleganta si stilata!

    ReplyDelete
  2. Beautiful combination :))

    http://allipreferyoung.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  3. Superba aceasta rochita, imi place eleganta imprimeului!

    ReplyDelete
  4. so amazing ;-)))


    xoxo



    invite to me too

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. I love dress!

    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    ReplyDelete
  6. Foarte faina rochia.
    Am auzit si eu de Zaful, o sa ma uit si eu pe site-ul lor.
    Sa ai un weekend frumos!

    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, da, au hainute foarte dragute. Multumesc! :*

      Delete
  7. Beautiful dress
    You look amazing

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. This green floral dress is great, it feels the quality is high and the detail is nice.
    Love your style, thanks

    ReplyDelete
  9. What a beautiful dress :)
    You look stunning!
    xx Katha
    showthestyle.blogspot.de

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...