Monday, July 11, 2016

Rozul prafuit, noua culoare hot

 dusty pink

Cand am ales fustita aceasta am stiut ca va fi deosebita si nu m-a dezamagit. Poate pentru ca am facut o pasiune pentru fustele midi, sau poate rozul prafuit m-a cucerit...orice ar fi sunt incantata de alegere. Am ales sa o port cu o bluza neagra pana in gat pentru a va feri de vederea arsurilor mele solare...da...nu prea mi-a priit expunerea solara de la Therme, m-am repezit sa iau tot soarele si m-am ales cu exfoliere totala....asa imi trebuie daca nu sunt cuminte. :)
Cerceii ii am de ceva timp dar nu am gasit tinuta potrivita sa ii port-se potrivesc perfect acestei combinatii de roz prafuit cu negru. 

Blouse-Debenhams
Heels-Zara
Bag-Michael Kors

 dusty pink

 dusty pink

 dusty pink

 dusty pink

 dusty pink

 dusty pink

13 comments:

  1. Your skirt is lovely! You look beautiful and lady like in these photos <3

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. You look beautiful
    Gorgeous ensemble

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. so amazing look ; ]]


    i invite to me too


    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. cute skirt, standing flare. lov it

    new post
    http://www.melodyjacob.com/

    ReplyDelete
  5. You look lovely!

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  6. Merge de minune cu negru aceasta nuanta de roz, iar fusta e frumoasa. Imi plac mult si sandalele.

    ReplyDelete
  7. Foarte faina tinuta, ti-am admirat-o si pe FB, imi place fusta foarte mult.
    Sa ai o zi minunata!
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  8. You look very stylish in this set;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. I love your romantic and chic outfit :)
    SO beautiful!
    ELodie (eloonly)

    ReplyDelete
  10. Ce frumoasa e fusta, iti vine de minune! <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...