Sunday, July 3, 2016

Insta life

Ma gasiti pe Instagram cu numele mybutterfly99.

Giurgiu, parcul Mihai Viteazul


Giurgiu

Centrul Bucurestiului-mereu m-am intrebat unde sunt umbrelele acestea si am dat intamplator peste ele

rochia verde

Un outfit pe care vi l-am prezentat AICI Rochia verde- cum o asortam



S-a deschis Debenhams la mall Plaza Romania

 

Dupa putin shopping la Sephora merge ceva bun la Al Wady




Cele mai multe postari pe Instagram le-am avut din Venetia, un oras fascinant de care m-am indragostit. 
































9 comments:

  1. Buna Petronela, te-am nominalizat la o leapsa, vino sa vezi si sa o preiei. :)

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/2016/07/leapsa-pentru-cei-care-vor-sa-ma.html

    Sa ai in continuare un weekend cat mai frumos!
    Xoxo, Victoria

    ReplyDelete
  2. Beautiful green dress! You look gorgeous.

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Lovely photos!

    Have a lovely Sunday :)
    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  4. Superbe poze, mi-a placut si mie tare mult la Venetia, te pup <3

    ReplyDelete
  5. Ce postare frumoasă!
    Umbrele din acelea cred că sunt şi în Timişoara!

    ReplyDelete
  6. Statuia aceea e leita cu a noastra, cred ca erau stas. Foarte frumoase imaginile din Venetia, iar posetuta aceea e delicioasa!

    ReplyDelete
  7. Nice post

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. lovely photos
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Aleea aia cu umbrele eu nu am gasit-o...dar la cat de des vizitez eu centrul vechi :))))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...