Wednesday, June 15, 2016

Review-Baza complex fortifiant Farmec

 A trecut ceva timp de cand nu am mai postat o manichiura pe blog. In ultimul timp preocuparea pentru unghii cat mai sanatoase a crescut si mi-am achizitionat diverse tratamente si baze pentru manichiura despre care v-am vorbit si AICI. Astazi vreau sa va vorbesc despre o baza de la Farmec
Este o baza complex fortifiant insa mie cel mai mult imi place la ea ca poate fi purata si fara oja deasupra. Are o nuanta placuta de roz iar dupa aplicare ii da un aspect sanatos unghiei (sper ca nu numai aspect ci si contribuie la sanatatea unghiei). 
In ciuda acestei calitati eu am folosit-o de cele mai multe ori ca baza. Nu am rabdare sa urmaresc evolutia unghiilor cateva saptamani asa ca nu stiu sigur daca intr-adevar are un efect benefic insa am observat ca manichiura dureaza mai mult atunci cand il folosesc. 
Nuanta ojei Farmec am ales-o intamplator, nu cautam ceva anume dar am luat-o ca sa ii tina de urat bazei :). Am combinat-o cu o alta maro pentru a nu fi prea plictisitoare si rezultatul arata destul de bine. 
Tratamentul costa in jur de 9 lei si il puteti gasi cam peste tot in magazine. 





6 comments:

  1. Ce nuante superbe! Imi place foarte mult.

    ReplyDelete
  2. Baza fortifianta este foarte buna si imi place nuanta ojei pe care ai ales-o'

    ReplyDelete
  3. Super faina manicura. :)

    Sa ai un weekend grozav!
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  4. Am trecut si eu pe lista baza. Manichiura arata tare frumos!

    ReplyDelete
  5. They look nice! I have to try <3

    xo xo
    Marina
    http://mmfashionbites.blogspot.com/2016/06/in-navy-now.html

    ReplyDelete
  6. Nu am folosit-o, insa momentan imi place tratamentul 8 in 1 de la Eveline.
    Te pup!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...