Friday, May 20, 2016

Tinuta zilei: Fusta midi rosie

Am haine in sifonier pe care le-am purtat o singura data si am haine pe care le port pana la epuizare. Fusta rosie se afla in cea de-a doua categorie. Am purtat-o in diferite combinatii, la birou, la iesiri in oras, la evenimente, oricand am vrut sa fiu sigura ca va fi remarcata.

V-am prezentat si voua cateva dintre ele AICIAICI si AICI.  Imi place pentru ca are lungimea potrivita iar culoarea este minunata. 


De data aceasta am ales sa o port cu negru, una dintre combinatiile mele preferate. Desi este oficial aproape vara, vremea ne mai da inca batai de cap, asa ca i-am adaugat vestuta de blana care ma tine mereu la caldura. 

Dupa cum se vede, fotografiile le-am facut pe ploaie, si cred ca mi se citeste pe chip nervozitatea si nerabdarea. Pantofii sunt de la Zara, tocmai i-am luat de la largit :)), asa ca sper sa ii vedeti mai des in postari.

Care combinatie facuta de mine cu fustita rosie va place mai mult?



Skirt-Here
Vest-Lookbookstore
Shoes-Zara
Bag- L.Credi
Watch-Vector







8 comments:

  1. Fustita ta este tare versatila, ai reusit sa dai alta semnificatie tinutei de fiecare data, asa ca imi plac toate, au personalitate.

    ReplyDelete
  2. Would you like to follow each other on GFC? Let me know if you follow me and I will follow you back.

    www.chicporadnik.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Faina fusta. :)
    Sa ai o saptamana excelenta!
    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  4. Great colour combo!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...