Wednesday, April 13, 2016

Biotherm Blue Therapy Eye Review


Produsele antirid sunt recomandate dupa varsta de 25 de ani insa ridurile pot fi mai pronuntate sau nu in functie de tenul fiecareia. Stiu persoane care la varsta mea nu au niciun rid si niciun fir de par alb dar...ce sa vezi eu am si una si alta...fara numar chiar :)).

Am incercat de-a lungul timpului foarte multe produse antirid. Prima postare pe blog a fost dedicata unui asemenea produs si de atunci v-am mai recomandat si alte produse de acest tip care m-au impresionat AICI 

Astazi va prezint un produs pe care il folosesc de cateva luni si de care sunt foarte multumita.
 Cea mai mare problema cu produsele antirid este ca uiti sa le aplici, sau cel putin asta mi se intampla mie. Pe acesta mi-am propus sa il aplic dimineata si seara dar doar dimineata pot spune cu siguranta ca nu uit de el. Si tocmai pentru ca il aplic dimineata apreciez la el faptul ca intra foarte repede in piele si nu lasa pielea grasa si lucioasa. Are o consistenta de crema-gel, si nu se simte lipicios dupa aplicare. Recipientul este micut, de 15 ml, specific cremelor de contur. Este recomandat atat pentru riduri cat si pentru cearcane, lasand o piele luminoasa si hidratata. 

Ingrediente: 
Extracts of Pure Thermal Plankton, Macro-Algae L. Ochroleuca and Micro-Algae A.Flos-aquae. Also contains Flavonoid, Amino acid and Peptides. 

Produsul il gasiti la Sephora la pret de aproximativ 150 RON.





13 comments:

  1. Sounds lovely :) Great post!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Seems like a great product!

    Hope you’re having a Fabulous Day! Kisses,
    BLOG | TAISLANY

    ReplyDelete
  3. Intodeauna sunt in cautarea produselor bune si de calitate, antirid!

    ReplyDelete
  4. Mi-ar placea si mie...dar e cam scumpicel! :D

    ReplyDelete
  5. Interesanta crema..pana acum nu am folosit crema pt ochi dar incepe sa ma interseze subiectul.

    ReplyDelete
  6. am serumul din aceasta gama,love!!

    ReplyDelete
  7. Great article! Thank for sharing! :) x
    Helena
    http://www.ilenczfalva.com/
    https://www.instagram.com/helena_de_ilenczfalva/

    ReplyDelete
  8. Inseamna ca traiesti cu mai multă pasiune dacă ai deja riduri si fire albe ;) Stiu eu ce zic! :D xoxo

    ReplyDelete
  9. Nu stiu de ce, ma pasioneaza produsele pentru zona ochilor, probabil pentru ca nu vreau inca sa vad vreun ridulet pe-acolo, nu sunt pregatita adica.Imi plac ingredientele din crema de ochi!

    ReplyDelete
  10. Thanks for the review!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    ReplyDelete
  11. Ridurile si celulita sunt o problema pentru femei. Ne straduim sa le tinem in frau si sa apara cat mai tarziu si se pare ca este inevitabila treaba! Offf
    www.fashionwithcriss.blogspot.ro

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...