Monday, March 21, 2016

NOTD-CIATE Paint Pots Red


Imi place sa am tot timpul manichiura facuta si acest lucru are uneori o influenta negativa asupra unghiilor. Nu prea foloseam baza si nici alt tip de tratament pentru a la ajuta sa isi revina insa in ultimul timp acest lucru s-a schimbat. Intr-adevar procesul de aplicare dureaza mai mult dar unghiile arata mult mai bine si acest lucru ma motiveaza sa continui. 


Mi-am achizitionat diverse tratamente iar acesta de la Golden Rose este unul dintre ele. 
Planul initial era sa folosesc accesoriile pentru nail art de la OPI folosite AICI dar nu am avut cu ce sa le lipesc pentru ca na...lipiciul ala il aveam din 2014, nu m-a asteptat pe mine sa imi amintesc de el si s-a uscat :)).


 Modelul de rezerva nu este foarte reusit,
 pentru ca este destul de dificil sa faci puncte din sclipici, si eu stau cam prost la capitolul rabdare,  insa mi-a placut foarte mult nuanta de rosu si combinarea ei cu auriu. 


Top coat-ul de la Essence a ajutat la mentinerea manichiurii o perioada mai lunga, desi Ciate Long lasting face treaba buna si fara top coat. 





5 comments:

  1. frumos! ai talente si rabdare! rosu e culoarea mea preferata ptr unghii

    ReplyDelete
  2. imi place manichiura :D combinatia de nuante e super.
    eu nu imi fac unghiile niciodata fara a folosi baza, chiar si n zilele in care imi fac 3 manichiuri sa am material pentru blog, de fiecare data folosesc baza

    ReplyDelete
  3. so awesome!!']


    i invite to me too


    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ceeee draaaguttt :) imi plac punctele acelea!

    ReplyDelete
  5. Unghiile sunt oglinda femeii!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...