Tuesday, February 23, 2016

Walking around

In ultimul timp am facut o obesesie pentru combinatia negru-gri si v-am innebunit si pe voi cu tinute in aceasta nuanta. Sper sa ma iertati...am si eu momentele mele :)). Am profitat de reducerile la Romwe si mi-am luat cateva lucruri dragute. A fost prima comanda la ei si totul a decurs minunat, imi era teama de posta vamala, dar nu a fost cazul, produsele au ajuns prin curier iar calitatea a depasit asteptarile. 

Vestuta am purtat-o si sub palton (evident paltonul tot gri :)) si mi-a tinut de cald, mai ales ca la munte este mai frig de obicei (probabil ca ati recunoscut locurile, fotografiile sunt facute in centrul Brasovului).

Vest-HERE
Pants-HERE
Bag-L. Credi
Blouse-ZARA









10 comments:

  1. always beautiful!!! imi place vesta, e super! sa stii ca mi-am comandat acest paltonas,yupii, facem poze!

    ReplyDelete
  2. Chiar azi am vazut o vesta asemanatoare si m-am indragostit de ea. Imi place enorm aceasta tinuta!

    ReplyDelete
  3. The maxi vest is so trendy!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  4. You look fantastic and have great vest;) :)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ce simpatica e vesta, imi place mult.

    ReplyDelete
  6. nice look ; -))


    i invite to me too


    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. I like the gray cardigan, it's amazing :)

    http://fashionconfessions.blogspot.mk/

    ReplyDelete
  8. The vest is everything such a great look.

    ReplyDelete
  9. Imi place tinuta, numai buna pt Brasovul meu! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...