Friday, February 19, 2016

Leopard

Inainte de ziua indragostitilor, am iesit cu Stella, ca doua indragostite de fashion, sa facem o sedinta foto in centrul Bucurestiului. Pentru mine sambata este zi de curatenie, asa ca agitandu-ma eu prin casa sa termin la timp curatenia si sa ies cu Stella (evident ca tot am intarziat) aveam impresia ca este foarte cald afara. 

O ultima farama de inspiratie m-a facut sa iau geaca, pentru ca aveam de gand sa ies in bluza :)). Asemenea frig am mai experimentat in decembrie AICI, o alta sedinta foto pe care ne-o amintim amandoua si care la fel s-a lasat cu lacrimi (eu imi pun ochelarii de soare sa nu se vada).

Revenind la tinuta, eram foarte nerabdatoare sa imbrac bluza leopard print de care m-am indragostit la prima vedere si pentru care m-am intors in mall a doua oara in aceeasi zi sa o iau. Blugii i-am gasit la Zara dupa lungi cautari si probe, voiam ceva negru..dar nu prea negru...parca gri...si i-am gasit pe acestia. :))

Blouse-La Femme
Jeans-Zara
Leather jacket-Style Moi
Vest-Lookbook
Scarf-Parfois







13 comments:

  1. minunata tinuta, si sunt sigura ca v-ati distrat de minune!

    ReplyDelete
  2. Superba tinuta , ador pata de culoare pe care o ofera esarfa !
    xoxo

    www.sorananistor.com

    ReplyDelete
  3. Foarte mult imi place esarfa ca se potriveste perfect cu nuanta parului tau!

    ReplyDelete
  4. noi cu tine suntem niste dive, ce sa mai.... Esti foarte frumoasa! pupicei

    ReplyDelete
  5. so pretty ;))


    i invite to me too


    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Foarte fain. :)
    Happy WW!
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  7. Perfect outfit! Great blog, so if you want, we can to follow each other on bloglovin! Just follow me here and I'll follow you back! ♥ https://www.bloglovin.com/blogs/anna-alina-3947784

    ReplyDelete
  8. Amazing outfit I love it, the bag is amazing :)

    http://fashionconfessions.blogspot.mk/

    ReplyDelete
  9. Super draguta tinuta!
    Simt si eu de aici frigul! :)))

    ReplyDelete
  10. NIce scarf & leopar blouse!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  11. Totul este elegant si deosebit,meritati aprecierile tuturor.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...