Wednesday, February 17, 2016

Beauty Swap by BeautyBarometer, editia a 4-a

Pentru mine a fost prima editie de Beauty Swap by BeautyBarometer si a fost cu noroc (am castigat la tombola un super premiu de la B.U). 


Dar sa va spun despre ce este acest eveniment: o intalnire intre bloggerite pasionate de cosmetice, in cadrul careia se fac schimburi de produse. 





Fiecare bloggerita isi strange cosuletul cu cosmetice pentru care si-a pierdut interesul sau care nu i se potrivesc, iar aceste cosmetice vor incanta privirea altei pasionate. Schimbul este foarte amuzant, pentru ca ai parte de remarci de genul: Cum, nu iti place oja aceasta? Dar este superba :)) Si astfel are loc schimbul, oja norocoasa este schimbata cu un ruj sau orice alt produs. 


O alta parte placuta a intalnirii este tombola, pe care sponsorii au grija sa o faca foarte atractiva. Gazdele evenimentului au fost fetele de la Beauty Studio 190 . Sucurile naturale Profructta si gustarile Herbalife nutrition au facut intalnirea si mai placuta. 
Fotograf eveniment: Letitia Iordanescu @letitiaphotography si Corina Matei.




Tot respectul pentru eforturile Anei de a organiza acest eveniment de suflet, este o provocare sa incerci sa multumesti pe toata lumea, sa aduci sponsori si creezi o atmosfera placuta pentru comunitatea bloggeritelor de beauty.
 Multumim si la cat mai multe evenimente!





12 comments:

  1. Pupicei Petty, ma bucur ca ne-am cunoscut, si.....daaa.... cum de nu-ti placea oja Orly pe care am luat-o de la tine :)))), e superba :))). Te pup cu drag <3.

    ReplyDelete
  2. Da, da...exact. :)) Si eu ma bucur ca te-am cunoscut...asta e un alt atu al acestei intalniri, bucuria de a cunoaste alte bloggerite. Pup!

    ReplyDelete
  3. Totul se desfasoara intr-o atmosfera destinsa ca un joc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, este o idee geniala pentru fetele pasionate de cosmetice :)

      Delete
  4. Exceptional eveniment si imi place tinuta purtata de tine!

    ReplyDelete
  5. foarte interesante aceste evenimente. daca eram din bucuresti cu siguranta participam si eu. :)
    pupici!

    http://cherryqueendee.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, este o ocazie buna sa intalnesti alte bloggerite si sa te distrezi :)

      Delete
  6. Hei, este o idee grozava sa schimbi produsele! N-o fi inedita dar eu acum aud prima data de asa ceva. Banuiesc ca a fost ceva distractiv plus ca ai ocazia sa te intalnesti cu fetele.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici eu nu stiu un alt eveniment asemanator...stii cum e, sa ii dea D-zeu sanatate aluia care l-a inventat pentru ca ne-a facut o mare bucurie :))

      Delete
  7. Foarte dragute evenimentele acestea, mi-ar fi placut si mie sa particip!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...