Thursday, January 7, 2016

Zara Cape


Imi plac pelerinele pentru ca imi dau libertate de miscare si in plus sunt si foarte elegante. 
Cu aceasta a fost dragoste la prima proba...pentru ca, abia dupa ce am probat-o mi-am dat seama cat de mult imi place. Am gasit-o la Zara in Paris dar evident ca o gasiti si in Bucuresti, poate chiar la reducere zilele acestea. 

Fotografiile le-am facut in zile diferite pentru ca s-a terminat bateria in prima zi si a trebuit sa reprogramam. Abia acum mi-am dat seama ca am schimbat multe detalii aparent nesemnificative: cercei, geanta, manichiura, bluza :)) 

Coat-ZARA
Boots-Stradivarius
Pants-Style Moi





8 comments:

  1. tare bine iti sta. esti frumoasa! pana nu probezi nici nu stii ce iti sta bine,trebuie sa probez.puppp

    ReplyDelete
  2. N-am purtat niciodata o capa, am senzatia ca nu se potriveste oricui, probabil trebuie sa ai o anumita atitudine. La a ta imi place gulerasul de blana, ii da un aer aparte.

    ReplyDelete
  3. You look phenomenal in this set :)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. so pretty look ; 0))


    i invite to me too


    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Gorgeous cape! Love it with the leggings! You look incredible

    Http://Leftbankgirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Foarte faina capa. :)
    Imi plac si pantalonii, e o combinatie reusita.
    Pupici,

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...