Sunday, January 17, 2016

Let it snow


Tocmai cand credeam ca am scapat de iarna, ne-a surprins cu inca o ninsoare...de data aceasta cu una sanatoasa. 

Din fericire a fost weekend si ne-am putut bucura de ea fara stresul ca trebuie sa ajungem la munca si drumurile sunt inzapezite. Am profitat de momentul cand ninsoarea a incetat putin si am facut o plimbare in parc. 
Nu a fost ger, asa ca zambetul nu a fost deloc inghetat. :) 



 Skirt-Zara 
Bag-OASAP
Jacket-Stylemoi
Vest-Lookbookstore










14 comments:

  1. so nice!!!


    i invite to me too

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. You look great, fantastic styling

    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  3. wow you look lovely in this set;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Curajoasa cu tocurile astea pe zapada!!! Noroc ca ai masina si te deplasezi cu ea mereu! :)
    Ca altfel, garantat nu ar fi indicat tocurile pe zapada asta....namol, apa si alte chestii de genul! :D
    Imi place tinuta si imi plac in general tinutele in zapada...nu reusesc si eu sa fac o tinuta...ies tarziu de la munca, e cam intuneric, iar al meu iubit pleaca la munca inainte sa ajung eu acasa! :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. A fost vremea frumoasa ieri, nu apucase sa inghete zapada, era imediat dupa ninsoare, nu am avut probleme.

      Delete
  5. Rosu cu negru este o combinatie eleganta si feminina! Imi place!

    ReplyDelete
  6. Chic si sexy chiar si iarna. Mie imi ingheata toate cele, nu merge cu dres subtire.
    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cizmele peste genunchi sunt foarte calduroase, ieri a fost chiar placut...am inghetat la alte sedinte foto dar acum chiar nu a fost cazul.

      Delete
  7. Arati bine, ca o pata de culoare pe fundalul acela alb. Ai avut curaj sa iesi cu fusta scurta, eu inghet imediat, am straturi de haine!

    ReplyDelete
  8. I love it! Beautiful Outfit!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...