Tuesday, January 12, 2016

Golden Globes 2016 Best Dresses

Orice decernare a oricaror premii vine ca o desfatare a privirii pentru orice fashionista. Este ocazia perfecta pentru designeri sa se faca remarcati si pentru vedete sa apara pe primele pagini ale ziarelor. Anul acesta Golden Globes nu s-a remarcat prin tinute extravagante ci mai degraba prin tinute super elegante. Pana si Lady Gaga s-a conformat si a venit cu o rochie Versace si o peruca ce imita stilul Marliyn Monroe.

 Criteriile dupa care mi-am ales preferatele din acest an sunt atitudine, eleganta, frumusete. Am fost incantata sa vad rochii cu decolteuri adanci la femei pe care le avantajeaza asemenea croieli, culori care au dat viata unor tinute si nu in ultimul rand mi-a placut finetea dantelurilor.  Iata care sunt preferatele mele:

Viola Davis


Jada Pinkett Smith

Caitriona Balfe



Jane Fonda


Jenna Dewan Tatum


Jennifer Lawrence




Jennifer Lopez



Kirsten Dunst


Lady Gaga

11 comments:

  1. Imi place prima, iar Lady Gaga parca este Marilyn Monroe! Ciudat, rochia e frumoasa, dar prea o imita...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, dar macar e o tinuta care ii vine bine :))

      Delete
  2. Everyone looked amazing that night

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Anul acesta nu am avut timp sa vad tinutele starurilor de la Golden Globes, dar dintre cele vazute mai sus, imi place cel mai mult cea a Jenna Dewan Tatum. Buzunarele la rochii de gala ma fascineaza!

    ReplyDelete
  4. Wow, marvelous post! All the dresses are gorgeous! (>‿◠)✌
    I appreciate you finding the time and effort to put this article together.
    www.imperfectmuse.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Cucoanele arata foarte bine. :)
    Sa vedem ce urmeaza si la Oscar. :)
    Sa ai in continuare un weekend minunat!

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...