Friday, December 11, 2015

Flower print jacket



Va ziceam ca aceasta hainuta este pe lista de dorinte de ceva vreme-iata ca a ajuns si nu ma mai satur de ea. Este atat de plina de culoare si atat de frumoasa incat imi vine sa o port tot timpul.

 Imprimeul aduce un pic cu portul nostru popular, iar materialul este unul subtire, eu mi-l imaginam scortos si gros. Am ales sa o port cu fusta neagra de tul pentru care primesc tot timpul complimente, cred ca este cea mai versatila fusta din dotare.


Jacket-Dresslink
Skirt-Oasap
Bag-Carpisa
Boots-Benvenuti












17 comments:

  1. Nu pot sa zic altceva decat pura perfectiune din cap pana in picioare!

    ReplyDelete
  2. Ce tinuta draguta!
    Imi place mult fusta :)
    Am avut si eu cizme asemanatoare cu ale tale si au fost foarte comode.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, da, sunt intr-adevar foarte comode :)

      Delete
  3. so amazing look ; -)))


    i invite to me too



    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. beautiful, stylish and above all feminine :)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Love this jacket! You look fantastic!:)

    ReplyDelete
  6. Frumos look! Iti vine foarte bine! Imi place mult culoarea parului. Pupici!
    www.imperfectmuse.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Cat de chic e aceasta tinuta !!! Superba draga mea , ca de obicei !
    xoxo

    www.sorananistor.com

    ReplyDelete
  8. Foarte faina jacheta. :)
    Sa ai un weekend minunat!
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  9. You look fantastic.

    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  10. Beautiful photos! I don´t even know what is my favorite piece..the jacket or the skirt! =) So beautiful...
    Loved the outfit!
    Do you wanna follow each other? I follow right back..just let me know!
    http://nuancesbyritadias.blogspot.pt/

    xoxo

    ReplyDelete
  11. Draguta jacheta...interesant model! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...