Monday, September 7, 2015

Insta Life

Ma gasiti pe Instagram cu numele de mybutterfly99
My name on Instagram is mybutterfly99

Camp de Levantica in Bulgaria


Florile din Grecia sunt cele mai frumoase


Cura de pepene din timpul verii...face bine la rinichi ;)


Am uitat-o pe Petronela in congelator :))


Sandalutele care mi-au facut vara mai frumoasa


Am bifat si mersul la piscina in Bucuresti


Cerceii au devenit o obsesie a verii, la fel si colierul


Ziua nepoatei mele


Selfie impreuna cu ea


Inghetata preparata la birou


Cafeaua servita in curte...una din bucuriile concediului


In sfarsit am terminat si eu de citit cartea...


Zara home in Barcelona


Barceloneta...cea mai cunoscuta plaja din Barcelona


Paella&Sangria




Cel mai bun mic dejun ever...jeleurile dau valoare :))


Palaria din Caragiale :))


Sagrada Familia


Parcul Guell


Sitges Beach


Park Guell


H10 Art Gallery


Strada Diagonal


Pauza de cafea


Sagrada Familia in interior

6 comments:

  1. Ce poze frumoase, minunate!
    Am zambit cand am vazut campul de levantica din Bulgaria pentru ca am o apa de fata de levantica din Bulgaria :))
    Floarea din Grecia are un sirop inauntru pe care il bea sotul cand era mic, prapad facea cand prindea flori din acelea :))

    ReplyDelete
  2. Ce frumos <3 Pozele sunt superbe, vreau si eu la Barcelona :) Pupici

    ReplyDelete
  3. so amazing pics ;-))


    i invite to me too


    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Imaginile sunt foarte reusite. A fost o placere sa parcurg aceasta postare!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...