Tuesday, September 8, 2015

Cu sau fara palarie?

Poate v-ati plictisit deja de fustita mea alba cu trandafir dar eu tot insist sa va prezit outfituri cu ea, si asta pentru ca atunci cand mi se pune pata pe o hainuta o port pana la epuizare, spre ghinionul celorlalte care zac neglijate in sifonier. Ei bine de data aceasta va prezint un outfit din vacanta...pentru ca am plimbat-o si pe ea, neascultand sfaturile prietenelor care mi-au zis sa nu imi iau multe lucruri in vacanta pentru a lasa loc in bagaj la intoarcere celor noi :)). Camasa de deasupra am adaugat-o pentru a nu ma bronza ca un tractoristii pentru ca am mers foarte mult in soare, desi consider ca nodurile sunt depasite am ales totusi sa o innod la mijloc din motive practice. Palaria este un pic cam pretentioasa, nu am realizat asta cand am cumparat-o si oricum nu o luasem pentru oras ci pentru plaja. Am purtat-o totusi la aceasta tinuta tot din motive practice. Sper sa va placa si voua aceasta imbinare a utilului cu frumosul.

Skirt-Style Moi
Shirt-H&M
T-shirt-Zara
Bag-Oasap











15 comments:

  1. ce draguta!! fustita asta imi place mult de tot!!

    ReplyDelete
  2. Eu votez "cu palarie" categoric! Mie nu-mi sta bine si nu port asa ca le admir pe cele care se incumeta.

    ReplyDelete
  3. you look so lovely! very beautiful outfit and accessories dear!
    www.tomntins.com

    ReplyDelete
  4. so amazing!! ;-))

    i invite to me too

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Fustita este superba <3 Imi place mult de tot tinuta :) Pupici

    ReplyDelete
  6. Nu ne-am plictisit,e prea draguta fustita ta <3

    ReplyDelete
  7. The skirt is so cute :)

    http://corleonka.blogspot.mk/

    ReplyDelete
  8. Wonderful skirt!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  9. lovely look! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Lovely post! Like it, dear:)
    Check my new post:
    http://starlingdays.blogspot.com/2015/09/lush.html

    ReplyDelete
  11. E draguta tinuta! si da, de acord cu tine cand spui ca palaria este mai pretentioasa, dar e draguta! :)
    Pupici

    ReplyDelete
  12. Ce drăguța e fustitaaa! Îți sta foarte bine! Pupici!

    Http://lifestylesem.blogspot.ro

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...