Sunday, August 2, 2015

My Butterfly


Cand am comandat aceasta rochita am avut o ezitare...culoarea imi placea, modelul la fel...imprimeul cu fluturasi se potrivea cu numele blogului...pretul de 7,59$ era ademenitor...numai ca mi se parea foarte mica...de papausa...asa ca am decis sa o comand marimea L in ideea ca daca e larga ii fac pense...scurta sa nu fie...:)) Si tot scurta a fost...Ce-i drept am fuste atat de scurte dar m-am dezobisnuit cu mine purtand fuste foarte scurte. Ar fi mers o jupa din tul pe sub ea ca sa o lungeasca putin dar timpul nu mi-a permis. Pentru ca lungimea sa fie rezonabila persoana care o poarta cred ca ar trebui sa aiba cel mult 1,63. 
Dar sa nu mai lungim vorba si sa v-o prezint in toate splendoarea ei...bine ca nu adia vantul :))

Dress-Newdress
Sandals-New Look
Bag-Bershka














29 comments:

  1. Este superba rochia si iti sta tare bine cu ea! :*

    http://visiononfashion.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  2. Adorable dress! Love it!

    Jenan
    http://lavieenmauve-jj.blogspot.ca/2015/08/july-beauty-favourites.html

    ReplyDelete
  3. e foarte faina rochita!
    materialul e de calitate sau asa-si-asa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pare de calitate, e un pic grosut, nu stiu cum se va comporta la spalat insa...sper ca bine. :D

      Delete
  4. E foarte draguta rochita si si mai draguta esti tu!
    Silueta de manechin!

    ReplyDelete
  5. so amazing ; -))


    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Oh, cat de bine arata rochita! E superb modelul si arata foarte bine pe tine!

    ReplyDelete
  7. Este superba si iti sta foarte bine <3 Pupici

    ReplyDelete
  8. arati ca o papusica!! iti vine bine rochita, imi place!

    ReplyDelete
  9. e foarte frumoasa rochita. imi plac detaliile de pe fondul bleu. :)
    pupici!

    http://cherryqueendee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. You look so amazing dear! Love that dress

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/banana-giveaway-winner.html

    ReplyDelete
  11. Beutiful dress.

    Marvelous look.

    ichbinsil.blogspot.mx

    ReplyDelete
  12. De frumoasa e frumoasa, fluturii ma atrag intotdeauna. Nu stiu cat de larga e fara curelusa, ai putea sa bagi niste colanti pe dedesubt si o gecuta scurta pe deasupra si sa o porti ca pe o bluza mai lunga daca nu te simti bine asa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am daruit-o unei prietene, ea este mai scunda si ii vine perfect...era pacat de ea sa stea in dulapul meu degeaba :D

      Delete
  13. E super frumoasa rochia si iti sta tare bine.
    E cam scurtuta cum ai zis si tu, dar la silueta ta iti permiti :) :*

    http://www.anotherside-of-me.com

    ReplyDelete
  14. Foarte frumoasa!!! Imi place mult, mult! Si culoarea, si imprimeul, si cum ai asortat-o! :)
    Pupici

    ReplyDelete
  15. Great Post! Follow each other on GFC, Google+, Twitter, facebook, Instagram and Bloglovin? If yes, follow me and i follow back as soon as i see it. Let me know with a comment on my Blog

    Keep in Touch xx Rabea from germany
    http://www.rabeasbeautytipps.com/

    ReplyDelete
  16. Imi place mult rochita ta si modul in care ai ales sa o porti.
    Te inteleg la partea cu lungimea. Si mie mi-e "greu" sa port fustite/rochite scurte. ;))
    Pupici

    ReplyDelete
  17. Te-ar tenta varianta sa o porti ca pe o bluza, cu pantaloni, avand in vedere ca e mai scurta decat ti-ai fi dorit? Eu am facut asa cu doua rochii de-ale mele, ce-i drept nu sunt de vara ci pentru sezonul rece, una H&M si una Guess, erau prea scurte pentru nivelul meu de confort si am inceput sa le port cu pantaloni, ca pe post de bluze.

    ReplyDelete
  18. Ah, tocmai am vazut intr-un comentariu mai sus ca ai facut-o cadou unei prietene, sa o poarte cu placere. :)
    Pupici,

    ReplyDelete
  19. Wow! What a cute dress. I love the butterfly print. :)

    www.outlanderly.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...