Saturday, August 1, 2015

Insta Life

Incepem postarile din august cu una Insa Life. Imi face mare placere sa revad aceste fotografii pentru ca majoritatea sunt din vacanta din Thassos unde totul a fost minunat.

Flash Tatoos


O vizita la Ramayana se lasa mereu cu satisfactii


Selfie in masina


Manichiura violet


Ati vazut prin oras reclamele cu ghivece uriase? :))


Mac inflorit in gradina


Selfie inainte de iesirea in oras


Inca un talisman Pandora pe bratara mea...Love it!


Florile fara nume de la birou...rezista eroic :)


Norul "antistress" ORACLE


Un nou parfum in colectie...sunt o rasfatata 


Primul arici de mare vazut de mine...nu am mai intrat desculta in apa :))


Thassos


Inghetata pe alese


Nu era farfuria mea...nu mananc asa ceva :))


Outfit de Manastire


Manastirea Arhanghelului Mihail din Thassos este un colt de rai


Cafeaua pe plaja...o fericire din vacanta


Lenesa...


Rasfat pe plaja


Alt tatuaj


Scala Beach...am facut si o Sedinta foto acolo


Tinuta de plaja


Feribotul...


Inca un tatuaj


Relaxare la plaja...



Struguri din Manastirea Arhanghelului Mihail din Thassos


Pescarusi

15 comments:

  1. Nice pictures.

    Have a nice August

    ichbinsil

    ReplyDelete
  2. ce as manca crevetii aia! imi place mult thassos! pupp

    ReplyDelete
    Replies
    1. A fost dragut in Thassos, eu iubesc toate insulele grecesti :)

      Delete
  3. Nice blog!

    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  4. Amazing pictures , love them all :)

    http://corleonka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. ce-mi place norul anti-stress!
    si cum nu mananci asa cevaaaa....sunt super!!!
    sa-mi dai mie cand nu mananci!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai pana sa simt gustul ma opreste mirosul...nu pot sa mananc ceva ce nu miroase bine :))

      Delete
  6. Pozele sunt superbe <3 imi plac la nebunie tatuajele, trebuie neaparat sa imi cumpar si eu :) Pupici

    ReplyDelete
  7. Love the photos hun! The purple nails are amazing!

    Jenan
    http://lavieenmauve-jj.blogspot.ca/2015/08/july-beauty-favourites.html

    ReplyDelete
  8. Gorgeous nails! Love the purple, and the photos are all so pretty!

    Jenan
    http://lavieenmauve-jj.blogspot.ca/2015/08/july-beauty-favourites.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...