Friday, July 10, 2015

Beautik Haute Parfumery


Am incercat cam tot ce se poate in materie de parfumuri (ma rog...aproape tot). Cand ma duc sa imi aleg un parfum parca nimic nu e nou, nu ma mai cucereste nimic si nu ma multumeste nimic. Intr-un asemenea moment am descoperit parfumurile de la Beautik. Parca o noua lume plina cu minuni mi s-a deschis si am inceput sa descopar arome noi. Dintre toate acestea eu am ales LUBIN-Akkad. 



Akkad este un parfum luminos, cu note de ambra, mistic si in acelasi timp senzual. Delphine Thierry, parfumierul care a realizat aceasta creatie, si-a imaginat note de ambra, condimentate si in acelasi timp luminoase. Lansat in 2012, Akkad se deschide cu note de top de mandarina, bergamota, evidentiate de cele de salvie. Salvia este recunoscuta si ca “planta sacra”, avand proprietati armonizante si relaxante. Parfumul se continua armonios cu note de cardamom, elemi, tamaie, styrax, ambra, vanilie si patchouli.

Imi plac parfumurile tari asa ca nu e de mirare ca acesta este unisex. Este un parfum care isi face simtita prezenta imediat, nu poate fi ignorat, un parfum care te aduce imediat intr-o lume exotica si misterioasa. Nu este un parfum fresh de vara, dar mie imi place sa il port si vara in serile racoroase de la malul marii la o iesire romantica cu un outfit deosebit. Este aroma dupa care tanjeam cautand ceva nou si deosebit. M-a cucerit de la prima pulverizare si deocamdata se afla in topul preferintelor mele. 

11 comments:

  1. Hi!

    I love your post


    http://ichbinsil.blogspot.mx/2015/07/simplicity.html

    ReplyDelete
  2. fine pics= ))

    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. da, o comoara, nu magazin. sunt curioasa cum miroase. week end placut!

    ReplyDelete
  4. this perfume seems amazing!

    www.kmeetsstyle.com

    ReplyDelete
  5. Suna foarte bine,chiar m-ai facut curioasa :) Pupici

    ReplyDelete
  6. I'm not a fan of perfumes, but these sure look like they will smell good. :)

    missymayification.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  7. Great post!

    Please click on the link on my blog
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/07/fringed-with-romwe.html

    ReplyDelete
  8. I really liked your post,amazing!
    New post!
    http://navybrunette.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. nice post!

    http://differentcands.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. hello lovely, what a nice bottle I can imagine that the fragrance must be really good too.x
    Glamoury Armory Blog

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...