Wednesday, May 20, 2015

A tulle skirt is ALWAYS a good idea

Cred ca e ultima sedinta foto cu aceasta geaca de piele (deja cred ca am o mie de poze cu ea), a fost foarte utila dar gata...o scot din circuit (sper). Am incercat sa ies din cliseul alb/negru cu pantofiorii mei preferati de la Zara.

 Fusta este de la OASAP, am scurtat-o de 2 ori si tot mi se pare prea lunga. Nu ma pot obisnui deloc cu o asemenea lungime...parca nu am picioare deloc, mai bine era pana in pamant sa stiu o treaba...

Asadar o tinuta lejera, un pic eleganta prin fusta din tul si tocuri. Se pare ca anul acesta este anul fustelor midi pentru mine si culmea e ca imi place...altfel nu le purtam. 
PS. Nu uitati sa va inscrieti la Giveaway. 
De asemenea am intrat deja in ultima saptamana la Scoala de Beauty Blogging by L'oreal Paris. 

Ma puteti sustine cu votul vostru AICI.



Skirt-Oasap
Jacket-Stradivarius
Shoes-Zara
Bag-Carpisa








38 comments:

  1. Îmi place ținuta, îmi place pata de culoare. :) Am și eu o fustă cu aceeași lungime și simt la fel ca tine, dar ție îți stă bine, pentru că ești slabă și ești/pari înaltă. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt inalta dar parca totusi as taia vreo 5 cm din ea :D

      Delete
  2. wow you looking great....love the skirt and the shoes!
    xoxo

    www.thepositivewindow.com

    ReplyDelete
  3. so fine style ;)))

    i invite to me too

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. superba! sa stii ca iti sta minunat, sa-o porti mai des! puppp

    ReplyDelete
  5. Da, si mie mi se pare cam lunga fusta. Bine, pentru mine oricum o fusta trebuie sa fie deasupra genunchiului...:D
    Imi place cum ai combinat-o, iar pantofii sunt foarte draguti!

    ReplyDelete
  6. Tinuta ta e MINUNATA!
    Mie imi place foarte mult lungimea fustei, mi se pare ca te avantajeaza. :)
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc...nu demult nici nu concepeam ideea de midi...acum imi place :))

      Delete
  7. Iti vine foarte bine fustita, mie imi place lungimea actuala e ei :D
    Foarte cute intreaga tinuta! :*

    ReplyDelete
  8. You look gorgeous in this outfit. xx

    http://www.ninasstyleblog.com

    ReplyDelete
  9. Very stylish and elegant look.
    Thank you for following my blog! I've followed you too (via GFC as snow_2000)))

    http://fairyland111.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. ce draguta e tinuta, mi-ai adus aminte sa imi scot si eu fustita tule din dulap

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Ma bucur....intr-adevar mai uitam de ele prin dulap

      Delete
  11. Ohn, thanks a lot <3
    Absolutely!!! They are very comfortable :D

    Love your t-shirt. :D Perfect outfit!!

    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ReplyDelete
  12. I love this post! So inspired *o*
    ♥Kristina
    New post : ~Power of photoshop ~

    http://vrgov.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Lovely dress! melodylaniella.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Chic and gorgeous! I adore tulle and LOVE the pairing of that skirt with a tee! T. http://tickledpinkwoman.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Amazing post again <3
    http://kasjaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Gorgeous look! Absolutely fab skirt and shoes! Everything perfect <3

    asijablog.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...