Tuesday, April 21, 2015

Review-Too Faced-Queen of hearts



Eram in cautarea unui blush si tot colindand magazinele, Sephora m-a tentat cu aceasta super oferta pe care am acceptat-o cu placere.
 Este vorba despre Too Faced-Queen of hearts. Un set ce cuprinde pe langa blush-ul dorit de mine, un mini rimel-Better then sex, o mini pensula de aplicat blush-ul si un mini portfard, toate ambalate intr-o cutie "girlie"careia nu ii poti rezista.

Blush-ul Candy Glow m-a cucerit de la prima vedere, ambalajul este absolut superb, in forma de inima cu insertii aurii pe margine, iar produsul se prezinta ca o inima dolofana gata sa iti imbujoreze obrajii. Pentru aplicare nu folosesc pensula aceea mica dar o am mereu la birou si o folosesc pentru retus. Produsul rezista foarte bine pe parcursul zilei, il retusez doar cand plec de la birou adica dupa cel putin 8 ore. Culoarea este exact asa cum mi-o doream, sunt trei nuante de la roz la caramiziu care amestecate dau o imbujorare placuta.
Nu imi plac nuantele pronuntate care dupa parerea mea par foarte artificiale.


Mascara Better then sex isi merita numele. :)) Auzisem de el de la o prietena dar tindeam sa cred ca exagereaza daca nu as fi incercat pe propriile gene. Pana si iubitul meu a observat ca se intampla ceva ciudat cu genele mele, l-am observat ca ma studia, si cand l-am intrebat daca sunt murdara sau ceva (deh, obsesiile femeilor..se intinde rimelul, creionul, rujul...etc.) mi-a zis...nu...ma uitam ca ai niste gene de papusa. :)) Daca nici asta nu e un feedback pozitiv...:)) 

Iata cateva avantaje ale produsului:
-genele arata perfect de la prima aplicare
-da volum si alungeste in acelasi timp
-separa bine genele
-nuanta este intensa
-nu se intinde sau faramiteaza

Stiu ca v-am mai recomandat o serie de mascara incercate de mine, si imi mentin parerea, sunt intr-adevar grozave, dar acesta este clar No.1.





22 comments:

  1. Wonderful set:) kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ReplyDelete
  2. Gotta love Too Faced make up and that set is amazing! What do you think of following each other, maybe inspire each other? I think it would be great! Please let me know! Kisses and have a great week :)

    ReplyDelete
  3. iubesc too faced! mersi pentru review! pupp

    ReplyDelete
  4. Ce draguut e blushul , cat a costat acest set ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 135 ron, daca nu ma insel setul avea acelasi pret cu blush-ul daca il cumparai singur

      Delete
  5. Nice ideas!
    http://itzytrendy.blogspot.mx/

    ReplyDelete
  6. Arata super frumos setul! Toate produsele sunt minunate! :)
    Dar cat costa nu ne-ai spus!
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, chiar este frumusel, a costat 135 ron

      Delete
  7. so nice pics;]

    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Nu stiu cum sunt produsele dar ambalajul este demential. Eu le-as cumpara numai pentru inimioara si rozul acela capabil sa-ti ridice glicemia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da...ambalajele sunt foarte bine gandite...iti iau ochii :))

      Delete
  9. Vai, cat de frumos arata setul! Blush-ul e superb! <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...