Tuesday, April 28, 2015

Nivea Care-review


Nu demult va anuntam pe Facebook lansarea pe piata a inovației NIVEA Care, crema cu efect WOW.
Frumoasa Catrinel Menghia apare in spotul publicitar al acestui produs deci sunt convinsa ca nu a trecut neobservat.
Am avut si eu ocazia sa incerc acest produs si voi impartasi cu voi impresiile mele.

Iata prezentarea oficiala a produsului:

Cu noua cremă NIVEA Care, te simţi minunat în pielea ta datorită formulei intens hidratante
ce se absoarbe instantaneu în straturile pielii. Bazată pe o tehnologie revoluţionară în curs de patentare, formula cu cristale hidratante dispersate într-o textură gel cremă, NIVEA Care este perfectă atât pentru faţă, corp, cât şi pentru mâini.

Atunci când intră în contact cu pielea, crema este imediat absorbită, hrănind în profunzime şi oferind o hidratare intensă, de durată, fără a lăsa o senzaţie grasă.

Parerea mea-Este intr-adevar o crema WOW, si aici ma refer la absorbtia produsului.



De cele mai multe ori nu am timpul si nici rabdarea necesara sa masez pielea pana intra crema. Urasc sa fac asta mai ales cu lotiunile de plaja...dar asta e deja alta discutie...

Ei bine cu acest produs nici vorba de asa ceva, crema intra aproape instantaneu in piele fara sa fie nevoie de vreun efort. 





Un alt avantaj al acestei creme este ca dupa aplicare nu ramane senzatia aceea de piele grasa.

Stiti cum e...dupa ce te chinui si reusesti intr-un final sa faci crema sa intre in piele...te confrunti cu senzatia aceea de grasime. Ei bine cu aceasta crema lucrurile stau altfel, dupa ce se absoarbe imediat ramane o senzatie de hidratare, pielea parca se relaxeaza si primeste bucuroasa crema.



In plus ambalajul este usor de transportat, eu o iau cu mine in geanta, nu este deloc grea, imi mai amintesc in trafic (unde stau cel putin 2 ore pe zi) ca am pielea uscata si rezolv imediat problema. 



Daca si voi va confruntati in trecut cu problema absorbiei intarziate, senzatie de grasime dupa aplicare si lipsa de hidratare, atunci va recomand cu caldura aceasta crema. ;)

13 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...