Thursday, April 16, 2015

Insta Life

Ma gasiti pe Instagram cu numele de mybutterfly99
My name on Instagram is mybutterfly99

Foarte multe fotografii sunt de la escapada de 1 Martie de la munte. Am avut norocul sa fie o vreme frumoasa, un inceput de primavara care la o saptamana s-a transformat in ninsoare. Escapada la munte nu s-a lasat fara peripetii, dar totul e bine cand se termina cu bine...nu vreau sa va plictisesc cu detalii dar cand faceti rezervare pe Booking e bine sa specificati ca nu vreti sa stati la parter pentru ca riscati sa aveti o priveliste minunata de...parcare. Din fericire pentru noi singura camera disponibila care nu era la parter era apartament, asa ca a trebuit sa ne "sacrificam" si sa stam acolo...cum va ziceam..tot raul spre bine ;)

Vedere de la Sauna care era la subsol...



Evident ca nu am putut termina portia aceasta imensa de coaste... :))


Cadoul de ziua mea de la Sephora...

Apartamentul de care va vorbeam... :)


Sala de mese...

O alta vedere de la sauna/piscina


Florile de la colegi de Martisor


Valea Prahovei

Traditia este ca cei care pleaca in delegatii sa se intoarca cu bomboane..:))


Setul verde inel si cercei nu prea am avut ocazia sa il port dar acum ca am fusta verde...:)

Desi jos era primavara, sus pe partie era zapada...


Second Cup este locul preferat de baut cafeaua in weekend


8 Martie...


Blush-ul Too Faced despre care o sa va povestesc intr-o postare viitoare


Cheese cake...la Trattoria

Fundite pentru fetite...15 lei bucata...pe alese


Paltonasul roz...adorabil..


New obsession...creeaza dependenta..pe cuvant :))

Un mic preview la postarea urmatoare tip outfit...


M-am distrat cu perdelele mamei :))


27 comments:

  1. Valea Prahovei este...de nedescris, e minunata. Avem cele mai frumoase peisaje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, mai ales primavara cand infloreste totul...:D

      Delete
  2. Great pictures! Love the variety!

    Jenan
    http://lavieenmauve-jj.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  3. Ce draguuuuuut! Momente minunate! :)

    ReplyDelete
  4. Very beautiful pictures, I like the food pieces on them :)

    http://corleonka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Cool selection kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ReplyDelete
  6. La costite mi-a lasat gura apa infiorator, suntem fani in familie! Mi-a placut tare mult inelul, imi plac pietrele in general la bijuterii...Cat despre Valea Prahovei este frumoasa, dar noi am cam inceput sa ne plictisim de ea (deh, o frecventam tot timpul) plus ca sunt niste preturi care nu se justifica.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie imi plac inelele cu pietre, mai ales cele mari :)) Intr-adevar sunt preturi mari la munte...ca si la mare de altfel dar nu prea avem ce face...:D

      Delete
  7. Imagens maravilhosa amei.
    Canal: https://www.youtube.com/watch?v=B_PCR9rMnVk
    Blog:http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br

    ReplyDelete
  8. your Instagram is amazing :))

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ditamai costitele! Sigur au fost gustoase!
    Iar Valea Prahovei ...de nedescris! As vizita in fiecare an acea zona in tara! :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, au fost. Intr-adevar muntele e relaxant, chiar si pentru un weekend ;)

      Delete
  10. Ma vad si pe mine purtand fusta aceea. Este foarte feminina. Hehe..am ajuns pe blogul tau pentru ca ador fluturii si m-a atras numele.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, intr-adevar este deosebita fusta. Bine ai venit pe blog ;)

      Delete
  11. great pictures
    i like your ring :)

    www.chicpineapple.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...