Sunday, April 12, 2015

Easter outfit


Colaborarea cu Fleurs de Provence m-a facut sa descopar un om sensibil si talentat. Cred ca v-am mai zis ca eu sunt o neindemanatica si lipsita de imaginatie, latura artistica este foarte adormita la mine sau lipseste cu desavarsire...:)) De aceea atunci cand intalnesc oameni cu adevarat talentati sunt foarte fericita si le respect cu adevarat munca.

Fleurs de provence face lucruri minunate, o parte din ele vi le-am aratat AICI. Acum va prezint un outfit realizat in intregime handmade. Tricoul este pictat manual si accesorizat pe masura, iar fusta este din 2 randuri de tul si croiala clos. M-am simtit ca o printesa imbracata cu ele si cu siguranta am atras privirile...sedinta foto a avut loc in Targu Jiu si claxoanele le-am interpretat ca pe un feedback pozitiv. :))

Cu ocazia Sarbatorilor de Paste va urez petrecere frumoasa alaturi de cei dragi. Hristos a Inviat!

T-shirt-Fleurs de Provence
Skirt-Fleurs de Provence
Bag-Laura Olaru
Shoes-ZARA



















43 comments:

  1. Paste fericit, adevarat a Inviat! O tinuta ce ma face sa imi fie greu sa spun ce imi place mai mult, sa zicem totusi tricoul, fusta, pantofii si clutch-ul :D Iti sta bine in rosu, e si festiv, eu sunt pro culori puternice si ma bucur cand te vad astfel. Tricoul e foarte interesant, un print inedit cu care sigur nu poti trece neobservata. Voi primi si eu un tutu dar gri, deja imi fac griji in privinta asortarii. :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc, si eu ma simt bine cand mai ies din tinutele all black :D

      Delete
  2. ADEVARAT A INVIAT!
    Foarte draguta tinuta! <3

    ReplyDelete
  3. Ce cute e fustita, me like it! :D
    Adevarat a inviat! :*

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Multumesc, stiu de la tine ca nu poti da gres cu fustitele tutu ;)

      Delete
  5. so cute look ; ]


    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Tricoul e grozav, si fusta la fel, dar imi place aspectul de acuarela al macilor de pe tricou.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, tricourile pictate sunt foarte originale, si mie imi plac ;)

      Delete
  7. Superb! Imi place cum ai asortat fusta cu tricoul inflorat! :)
    Paate fericit!

    ReplyDelete
  8. Adevarat a inviat! Superb topul, intregul outfit! :*

    ReplyDelete
  9. Beautiful outfit, the skirt is fabulous!!!

    Kiss

    http://estilosasybellas.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  10. Fustita din tul imi place enorm de mult si se potriveste de minune cu tricoul si geaca!

    ReplyDelete
  11. Wow, nice outfit. You look gorgeous in it!

    Have a great day ahead!

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. superba tinuta, esti adorabila, Petronela! Pupici si o calda imbratisare!

    ReplyDelete
  13. Absolutely gorgeous skirt! I love how gorgeous the tulle looks and that is not too much! Very pretty!

    Jenan
    http://lavieenmauve-jj.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  14. Wow lovely skirt and flowers!Gorgeous outfit!

    Would you like to follow each other? I'd be so happy! :)

    http://vkusnosbety.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, I'm already you follower ;)

      Delete
  15. I love this skirt <3 melodylaniella.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Love your tulle skirt, it's beautiful!

    xx Bash | Bash Says Hey | bloglovin'

    ReplyDelete
  17. Wow you loo so chic! Loveee the outfit!!

    www.thepositivewindow.com

    ReplyDelete
  18. Imi place fusta, am si eu una asemanatoare neagra.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...