Sunday, November 23, 2014

NOTD-Orly Smoky

Daca imi cititi de ceva timp blogul stiti deja ca imi place foarte mult lacul de unghii cu sclipici, asa ca va imaginati bucuria cu care am primit acest set de la Lola's box. De-abia asteptam sa il incerc si sa combin culorile. Este prima data cand am oja Orly, am auzit multe lucruri bune despre ea dar nu am avut ocazia sa o folosesc. Cel mai mare atu al acestei oje este pensula...nuante asemanatoare poate ca mai gasesti, dar pentu mine aplicarea este foarte importanta mai ales ca am tendinta sa ma manjesc toata atunci cand imi fac manichiura. Un alt atu este faptul ca rezista destul de bine pe unghii, nu stiu daca faptul ca a avut sclipici ajuta la acest lucru, ideea e ca am tinut-o cam toata saptamana si a rezistat. Voi ce experiente aveti cu ojele ORLY?

P.S. Nu uitati sa va inscrieti la cele 2 concursuri active pe pagina de facebook a blogului:CLARINS si OASAP.








15 comments:

  1. so nice!! ;-)


    xoxo

    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. manichiura tomnatica, foarte frumos!

    ReplyDelete
  3. Incredible style and blog! :)

    I would like to invite you to my blog! I would be so happy if we support each other on GFC, Facebook and maybe Bloglovin!
    I will follow right back and I will like your page on Facebook from my personal account when you do so, just let me know!

    Blog | Facebook Page | Bloglovin | Instagram

    ReplyDelete
  4. I love this nail art! Your hands look so beautiful!
    Baci,
    Coco et La vie en rose - Valeria Arizzi

    ReplyDelete
  5. Beautiful nails
    http://oneusefashion.wordpress.com/

    ReplyDelete
  6. Nu am folosit niciodata Orly, desi am citit si eu de bine de ele!
    Foarte dragute nuantele! :)

    ReplyDelete
  7. Lovely touch with that sparkle!
    Kisses Emina

    www.fashionbyemina.blogspot.com
    Would you like to follow each other? Let me know!

    ReplyDelete
  8. Siempre he querido probar los esmaltes de Orly, se ven ideales. Besos!

    conrdereymara.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Arata foarte bine combinatia, eleganta! xo

    ReplyDelete
  10. Super unghiutele! Si inelul. Chiar o sa ma uit dupa marca Orly, sper doar sa nu coste prea mult, :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...