Tuesday, January 21, 2014

Life is filled with peaks and valleys

Ce ne facem cu vremea asta ciudata? Numai iarna nu a fost asta, ceata a luat locul ninsorilor si am avut parte de ea aproape in fiecare zi. Ca o ironie, imediat dupa ce am facut fotografiile a iesit soarele, dar asta e, au iesit intr-un decor de toamna tarzie. Imediat dupa ce am comandat cardiganul de pe Sammydress, am inceput sa vad in jurul meu peste tot aproximativ acelasi model de parca a devenit o uniforma. Ati vazut si voi sau totul este in imaginatia mea? Il luasem pentru colanti dar este cam scurt asa ca am ales sa il port cu vechea mea fusta imitatie de piele. Colierul OASAP l-am ales pentru a da un pic de lumina tinutei, presimt ca va deveni o piesa de baza in garderoba mea.

2 comments:

  1. These are best Pictures on your Blog. very clean, and Nasty :) <3 :) Love it. You Looking so Beautiful. :) ! :) How Tall are you? D^^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...