Wednesday, December 25, 2013

Idei de "Craciunite"

A venit si vremea sarbatorilor pentru care toata lumea se agita de aproape o luna. Intrebari precum Unde ne petrecem Craciunul? Cu ce ne imbracam? Ce mancam? si-au gasit deja raspunsul si lucrurile sunt foarte clare. Mos Craciun a adus deja cadouri celor cuminti surprizele au fost deja dezvaluite, nu ne ramane decat sa ne bucuram de aceste lucruri alaturi de cei dragi. Cu toate acestea va propun astazi cateva idei de tinute de sarbatoare. Avand deja experienta petrecerilor de Craciun organizate inainte de Craciun, mi-am facut o idee a ceea ce a fost in top anul acesta: paiete, piele si dantela. Evident ca acestea s-au purtat dintotdeauna la petreceri dar parca nu am mai vazut atatea paiete la o singura petrecere. Fiind patita ca la petreceri sa am aproximativ aceeasi tinuta cu o alta invitata, eu anul acesta voi evita paietele. Oricum anul trecut am avut o rochie cu paiete deci clar nu e de mine. In schimb pielea...dantela...hmmm ... Iata cateva tinute pe care le propun bloggeritele din strainatate.
Inchei postarea cu urarile de Craciun fericit, Sarbatori fericite si sa petreceti frumos alaturi de cei dragi!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...