Saturday, October 19, 2013

SAB 2013

Stiti deja ca imi plac foarte mult masinile si ca nu imi scapa nici o expozitie pe aceasta tema, chiar daca sunt din ce in ce mai dezamagitoare. Astazi am fost la salonul auto care se desfasoara de mai bine de o saptamana pe aerodromul Baneasa. Recunosc ca nu aveam mari asteptari dar cu toate astea tot am fost dezamagita. Sunt de acord ca este o perioada de criza si nimeni nu mai arunca cu banii dar totusi credeam ca o data pe an se poate organiza ceva frumos. In afara de aglomeratia aferenta, nimic nu a mai fost ca inainte, expozantii putini, organizarea lasa de dorit, parca am fost la circ (credeti-ma ca spun asta cu regret). Am facut totusi cateva fotografii pentru voi, maine este ultima zi, va puteti duce din curiozitate. :D
Dupa vizita de la SAB am fost la noul mall Promenada. Acolo chiar va recomand sa va duceti (daca puteti face abstractie de traficul rutier din zona). Nu este foarte mare Promenada dar cred ca are aproape toate magazinele cheie, imi place terasa, asta ca o noutate fata de celelalte mall-uri, parcarea este cam incurcata dar merge, am vazut si magazine noi cum ar fi un magazin Tchibo, nu am avut timp sa il analizez foarte bine dar sper sa am timp data viitoare.
























No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...