Tuesday, October 15, 2013

Review -Traditional Azulene Wax

A devenit o traditie ca de la fiecare Cosmetics Beauty Hair sa ma intorc cu stocul pentru un an de ceara de epilat. Ma epilez cu aparatul de obicei, dar in zona inghinala ma epilez cu ceara. Stiu ca pentru unele persoane asta suna sadic dar dupa cateva incercari esuate la salon m-am decis sa ma descurc singura. De-a lungul timpului am incercat diferite tipuri de ceara, parfumata, neparfumata, cu aloe cu miere, verde, galbena...pana am descoperit ceara Depileve. Am descoperit-o intamplator la o prietena care cumpara en gross pentru salon. Culoare verde mi s-a parut interesanta, dar cel mai interesant mi s-a parut la ea eficienta. Cele care se epileaza cu ceara stiu ca ceara obisnuita daca se raceste mai mult decat trebuie are tendinta sa se crape. Exact ce urasc mai mult la o ceara, sa se crape si sa se faramiteze. In schimb aceasta ceara este asa elastica, ia foarte bine, mai ales la inceput cand este noua. Asadar ce iti poti dori mai mult de la o ceara?- sa fie eficienta si sa se ia usor.



Iata totusi ce spune si producatorul:

"Special formula reducing discomfort during and after epilation. Hair removal is easier and less irritating. Leaves a satin-smooth finish to the waxed areas."

Pot sa confirm ca reduce discomfortul, din moment ce v-am spus deja ca se ia foarte usor. In ceea ce priveste finetea dupa epilat eu folosesc mereu dupa epilat fie crema de galbenele fie apa oxigenata, asa ca nu stiu daca nu ma irit de la ceara sau de la ce aplic dupa. Sper ca v-am fost de folos, imi este ciuda totusi ca ei au mai multe sortimente si eu o aleg mereu pe cea verde ca sa nu risc. Sunt curioasa cum este cea roz...poate o incerc la anul...:D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...