Monday, August 26, 2013

Insta Life

Am tot amanat sa fac o postare cu imaginile de pe Instagram dar iata ca astazi am reusit sa o fac. Majoritatea sunt din concediul din Moscova. Urmeaza cat de curand si o postare dedicata acestui subiect dar pana atunci va las cu imaginile de pe Instagram.
Ma gasiti pe Instagram cu numele MYBUTTERFLY80.

Un outfit probat la ZARA...nu m-a convins, desi culorile mi-au placut, era ceva in neregula cu pantalonii, nu ma simteam bine in ei.



Bauturi racoritoare savurate in AFI



Clatite cu inghetata si frisca facute de mine ;)



Sunt praf la tenis dar nu ma las...:))



Un mall "AFI" din Moscova cu o expozitie de Matriosti enorme...



Cosmopolitan rusesc...cu multeee grade..:))



O Lada cu imaginea lui Gagarin pe capota



O rochie lunga de la Zara pe care mi-am luat-o din Moscova dar nu am purtat-o inca...



Au si rusii indienii lor prin parcuri...



Un domeniu rusesc transformat in parc si muzeu..palatul Taratino






Un alt parc din Moscova VVT, observati tinuta mea de toamna desi era iulie...mi-a inghetat si sufletul in parcul ala...:))


Biserica Sfantul Vasile din Piata Rosie...aveam ochelarii la ochi pentru ca imi curgeau lacrimile de la vant..:))



Vitrina mall-ului GUM din Piata Rosie...



Finutul meu savura o inghetata in decapotabila lui... :))


Asteptam trenul..:))


Achizitiile din Moscova...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...