Thursday, August 1, 2013

Back home

S-a terminat si vacanta de anul acesta, a fost frumos dar stiti cum se zice..ce e frumos dureaza putin. M-am intors din vacanta cu forte proaspete si o mare dorinta de shopping pentru ca deja reducerile sunt pe val. V-am aratat intr-o postare trecuta rochita de la DY Fashion si acum vreau sa va prezint alte oferte tentante de pe site-ul lor. Gasiti aici rochite pentru orice ocazie, bluzite, pantofi, accesorii, lenjerii sexy... cam tot ce va pofteste inima. Enjoy!

De exemplu imi place acest top perfect pentru o iesire in club cu prietenii.

Aceasta bluza de vara


Pantalonii acestia scurti cu Aztec Print

Rochia black&White

Little black dress

Flower power...imi plac imprimeurile florale

Animal print...v-am mai povestit eu obsesia mea pentru leopard print ;)


Ce ziceti...mai aveti ceva din bugetul de vacanta pentru reduceri? Eu una l-am depasit cu mult...:)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...