Tuesday, July 16, 2013

Laura Leather by Laura Olaru

In postarea aceasta va voi vorbi despre un om foarte talentat-Laura Olaru, si minunatiile pe care le creeaza. Am descoperit-o printr-un concurs organizat pe pagina ei de facebook unde am castigat o geanta handmade pe care o puteti admira AICI (si probabil in multe alte postari viitoare pentru ca m-am indragostit iremediabil :)). Cu ocazia concursului am cunoscut-o si personal pe Laura si desi nu am stat foarte mult de vorba mi-am dat seama ca este o persoana deosebita, foarte plina de viata si usor de placut. Dar sa va prezint minunatiile de care va vorbeam...sunt posete si bijuterii din piele naturala realizate handmade. V-am facut o selectie dar mai multe gasiti pe pagina ei de facebook AICI
Ce spuneti...nu-i asa ca am avut dreptate cand v-am zis ca e talentata? ;)




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...