Friday, June 28, 2013

Review HOT Mama -the Balm

Hot Mama este al doilea produs The Balm care m-a impresionat. Despre primul v-am vorbit AICI
Pana acum nu am dat prea mare importanta blush-ului si rau am facut. Nu sunt de acord cu roseata exagerata din obraji dar totusi consider ca putin de blush nu poate sa faca decat bine. Imi place acesta pentru ca are particule aurii si da un pic de "glow" machiajului. Imi place ca rezista destul de bine, surprinzator pentru mine...pentru ca nu sunt obisnuita sa ma uit in oglinda dupa cateva ore si sa constat ca inca mai am blush :D. L-am folosit si pe post de fard de ochi..atat de mult mi-a placut de el..:)). A, si abia se cunoaste ca l-am folosit desi il am de luni bune ;). Ambalajul este foarte cochet, are si oglinda in interior si se prinde cu magnet. De fapt ambalajul m-a impresionat in prima faza.... Voi aveti vreun blush preferat?


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...