Wednesday, March 13, 2013

Insta Life

Nu am mai facut de ceva timp o postare Insta Life si s-au strans destul de multe fotografii pe Instagram iar selectarea lor nu a fost deloc usoara pentru mine pentru ca imi plac toate. Sper sa vi se para interesante.

Desert delicios la Tirol-Sinaia in escapada de la munte cu fetele



De cand m-am tuns am cam inlocuit buclele cu parul drept.
Dupa vacanta am fost la o ciocolata calda cu colegele de facultate ;)



Mi-am gasit cercei pe care sa ii asortez cu colierul de la H&M.



Mi-am mai luat 2 bratari de la AbFab ;)



Clatite franjurate la Caru cu Bere si o fotografie preferata de la mare




Imi place foarte mult culoarea bluzei, parca ma lumineaza.
Martisorul primit de 1 Martie, deja l-am rupt :D



O iesire de sambata la ceai cu Stella...ca fetele...;)



O impletitura mai putin obisnuita pentru colega mea :*
Flori de primavara



Nu ma puteam hotari ce sa aleg pentru o iesire in club...pantalonii albi au iesit castigatori... :)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...