Sunday, July 8, 2012

"Creatiile mele"



Va povesteam AICI despre prietena mea "Domnisoara Singer 155" dar nu v-am tinut la curent cu ce am "realizat" cu ea. Prima "creatie" a fost o husa de tableta pentru sot. Am inceput cu ceva usor nu a fost nevoie de cine stie ce creativitate dar am fost foarte mandra de ea. Respectiva tableta a fost vanduta cu husa din dotare deci am avut si primul produs vandut din serie :)). Glumesc....insahttp://www.blogger.com/img/blank.gif a trebuit totusi sa mai fac inca una pentru noua tableta ;). Acum lucrez la ceva dragut pentru nepotica mea, sper sa imi iasa ;)


Nu uitati de GIVEAWAY




9 comments:

  1. putin,foarte putin.o husa si urmeaza a doua?ce-ai facut pt nepotica?

    ReplyDelete
  2. Nice Blog! And I loved the nailart! :)
    We can follow each other, just follow me and I'll follow you right back! I swear!

    www.sweetiecharlotte.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Draguta husa. :)
    Sa ai o saptamana cat mai reusita!

    ReplyDelete
  4. Fashion is my roadOctober 5, 2014 at 4:16 PM

    Cool pics!!
    I Must Know di fashionismyroad: la prima sfilata di Tom Ford.

    Discover it on the blog-magazine of the moment!
    www.fashionismyroad.blogspot.it

    ReplyDelete
  5. great blog! thanks for the comment and following my blog,, following you now!

    http://preciouslovestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Love your blog! come by and let's follow each other:)!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...