Monday, July 30, 2012

"Creatiile mele" II




Din greseala mi-am ars pantalonii preferati cu fierul de calcat. Nu este ceva neobisnuit, am un talent deosebit de a imi strica lucrurile preferate. Initial m-am gandit sa nu renunt la ei si sa ii port asa, dar apoi mi-am dat seama ca va trebui sa ii sacrific. Daca tot mi-am luat masina de cusut m-am gandit ca as putea sa ii transforn un pic. Rezultatul este multumitor dar am ramas cu nostalgia vechilor perechi de pantaloni. Acum sunt in cautare de pantaloni lungi albi pentru a imi umple golul din suflet :)).

I accidentally ruined my favorite pair of pants and I was forced to transform it into something wearable. The result it is something interesting but far from perfect.


Nu uitati de GIVEAWAY, au mai ramas 2 zile.







18 comments:

  1. Şi aşa arată foarte bine. Atât topul cât şi poşeta plic mi se par superbe.

    www.zadinblog.com

    ReplyDelete
  2. Ft dragut totul, dar mai ales colierul cu fluturasi:)

    ReplyDelete
  3. foarte bine arata si asa scurti :) imi place mult outfitu , e super comfy ! :)

    ReplyDelete
  4. Beautiful DIY with the pants...turned out beautifully! Loving the butterfly necklace!

    http://cstyledesign.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. E atat de simpla si de frumoasa tinuta asta, arati superb, draga mea!
    Cat despre incident, hmm, mi se pare ca varianta 'after' e chiar mai reusita ;)

    ReplyDelete
  6. Thank you, I love it too, thank you for your comment.

    ReplyDelete
  7. Multumesc, da, intr-adevar este. :*

    ReplyDelete
  8. Da, arata destul de bine, dar tot mai vreau o pereche de pantaloni lungi ;)

    ReplyDelete
  9. Esti adorabila aici. imi place atat de mult. Iti sta fantastic in pantofi, iar tinuta foarte eleganta. Colierul ii da o allura foarte suava si placuta.

    Teeee puuuuup,

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete
  10. Las' ca ai glezne frumoase si le ascundeai cu pantalonii lungi :))

    ReplyDelete
  11. mai bine asa.superba! puppp

    ReplyDelete
  12. cat de dragut este plicul!!! great blog!


    http://thesedaysfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. E bine ca i-ai putut salva totusi si arata si bine:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...