Sunday, May 20, 2012

Intalnire cu Dana Sota


Asa s-a numit evenimentul care a avut loc ieri la Sephora Magheru. Vremea urata de afara nu m-a impiedicat sa ajung la "intalnire" alaturi de prietena mea Monica. Amandoua ne-am lasat pe mana Mirelei pentru conturarea sprancenelor iar rezultatul a reusit sa ne insenineze ziua. Reducerile de 20% la produsele Benefit si Dr. Brandt ne-au facut cu ochiul asa ca nu am rezistat tentatiei. Mi-a facut o deosebita placere sa la revad pe Mona si pe Andreea iar "Cireasa de pe tort" a fost intalnirea cu Dana Sota care este o frumoasa si o draguta si arata incredibil de bine.

P.S. Astazi este Absolutely Fabulous Fashion&Vintage Fair, poate ne vedem acolo :*



3 comments:

  1. ce de evenimente placute...bravo :)

    ReplyDelete
  2. imi place sa fiu machiata de profesionisti in domeniu si sa incerc produse noi!ce rasfat!http://msfashionstreet.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...