Friday, May 25, 2012

Absolutely Fabulous Fashion&Vintage Fair


Am fost duminica trecuta la Absolutely Fabulous Fashion&Vintage Fair si a fost ca de obicei o placere. Din pacate insa nu m-am intalnit cu nici o bloggerita, am fost cu prietenele mele. La editia aceasta am fost foarte atrasa de gentute, erau de toate marimile si culorile. Ca o noutate la editia aceasta am remarcat un stand cu dulciuri, dar mi-au lipsit pantofii de la Mineli Boutique si desigur Valeria.

P.S. Ma scuzati ca am facut postarea atat de tarziu, dar a fost o saptamana foarte grea pentru mine si nu am avut timp sa scriu pe blog.







2 comments:

  1. ce clutch-uri vesele !

    ReplyDelete
  2. Giancarlo GibertoniOctober 5, 2014 at 4:13 PM

    Tantissime belle cose hai visto! buon wek end...ciao

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...