Monday, January 16, 2012

Salata de varza cu mere si morcovi




Va prezint astazi o salata absolut delicioasa, nu m-am gandit niciodata ca merele intr-o salata de varza vor da un gust atat de bun.
Iata de ce aveti nevoie:
o varza
2 morcovi
2-3 mere
ulei
sare
putin otet

Se dau ingredientele pe razatoare, cu exceptia verzei pe care am taiat-o, se amesteca intr-un bol mare adaugandu-se ulei,sare si otet dupa gust. Se serveste cu o fripturica, in cazul meu de pui.
Simplu nu?
Atentie aceste ingrediente sunt cam pentru 6 persoane, reduceti din cantitati daca vrei sa faceti pentru mai putine persoane.

3 comments:

  1. Nici eu nu am crezut ca merele dau un gust atat de bun salatelor ''sarate'', pana am gustat prima data. Foarte buna reteta ta :D

    Te pup!

    ReplyDelete
  2. Multumesc pentru reteta. Pregatesc , de asemenea, această salata. Foarte gustos si sanatos.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...