Wednesday, January 4, 2012

Prima zapada 2012
















18 comments:

  1. ce frumos ... asa de rau imi pare ca au trecut sarbatorile fara pic de zapada...

    ReplyDelete
  2. Ce pzoe faine. :) La mine la Toronto a nins prima oara la 2 zile dupa Craciun, de Craciun n-am avut zapada. N-a tinut mult prima noastra zapada, pana astazi s-a incalzit afara si s-a topit deja zapada. :)

    ReplyDelete
  3. ce geaca frumoasa! nu imi place zapada si nu o vreau.puup

    ReplyDelete
  4. wawwww...la mare este primavara !

    ReplyDelete
  5. Aww...I bet you had so much fun!Love these pics!

    ReplyDelete
  6. vreau zapada, vreau iarna si tot ce inseamna iarna, ger...etc

    ReplyDelete
  7. Da, iarna aceasta nu prea a nins nici in Bucuresti, a fost si cald, poate prin ianuarie februarie vom avea zapada.

    ReplyDelete
  8. Da...eu m-am dus la Poiana Brasov ca sa am putina zapada....

    ReplyDelete
  9. Da, mai ales pe partie cu sania a fost foarte frumos. :*

    ReplyDelete
  10. Mie imi place zapada dar urasc frigul, acolo pe partie era perfect si cald si zapada. Multumesc :*

    ReplyDelete
  11. Am fost tocmai in Poiana Brasov ca sa am parte de putina zapada, am observat ca erau foarte multe masini cu numere de Constanta deci si cei de la mare duc dorul zapezii :*

    ReplyDelete
  12. La Multi Ani!
    Foarte frumoase pozele. Se vede ca v-ati distrat :D.

    ReplyDelete
  13. Baiatul_de_la_cabluOctober 5, 2014 at 3:53 PM

    vreau si eu/ o sora ,vara disponibila luam si verigheta ,dar sa fie la fel de frumoasa baiatul_de_la_cablu@yahoo.com

    ReplyDelete
  14. Oh,zapadaaaa,esti o norocoasa!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...