vineri, 23 decembrie 2011

Vopseaua spuma Palette Mousse Color..o inventie extraordinara



Dupa cum stiti din postarea de acum cateva zile m-am inscris pentru a incerca vopseaua Palette Mousse Color. Am primit vopseaua prin curier chiar inainte de a pleca la petrecerea de Craciun organizata de firma la care lucrez, si a doua zi, adica ieri, m-am vopsit.



A fost cea mai frumoasa experienta pe care am avut-o vreodata cu vopsitul acasa, si credeti-ma ca ma vopsesc de la 18 ani... In primul rand mirosul izbitor de amoniac a fost inlocuit de unul de capsuni, tubul de vopsea a fost inlocuit cu un pliculet cu praf pudra iar amestecul semana foarte bine cu un cocktail.





Nuanta aleasa de mine a fost un saten inchis, si inainte de a o aplica mi-am dat cu crema pe conturul fetei pentru a o putea indeparta mai usor.
Aici aveti o poza cu parul inainte de vopsire.



Aplicarea spumei rezultate a fost la fel de usoara ca a unui sampon, s-a intins foarte usor si nu era foarte lichida incat sa se scurga.




Continutul unui pachet a fost suficient pentru parul meu lung, ba chiar mi-a mai si ramas. Al doilea pachet il voi face cadou cumnatei mele diseara cand ma duc sa o vopsesc. De fapt o voi lasa sa se vopseasca singura si cu aceasta ocazie timpul pe care il petreceam vopsind-o il voi petrece jucandu-ma cu nepotica mea.



Un alt moment placut a fost aplicarea balsamului, parul s-a inmuiat instantaneu si a devenit foarte fin, daca acest balsam s-ar gasi pe piata cu siguranta l-as cumpara. Dupa uscare parul a ramas foarte usor, aceeasi senzatie o aveam dupa ce imi spalam parul la salon, de parca trebuia sa pun mana pe par sa verific daca mai e acolo :)). V-am mai spus ca motivul pentru care ma vopsesc este ca am fire albe, dupa vopsire firele albe au fost acoperite in totalitate.

Aici este o fotografie facuta imediat dupa uscarea parului.




Cred ca este cea mai lunga postare a mea, dar vroiam sa va impartasesc si voua incantarea mea pentru acest produs. Am citit pe un blog la un moment dat ca daca esti trender esti tentat sa lauzi produsul chiar daca nu este foarte bun. Recunosc ca am fost tentata sa cred acelasi lucru, dar pot sa va spun cu mana pe inima ca aceasta vopsea merita incercata de fetele care se vopsesc acasa pentru ca scapati de mainile amortite din cauza aplicarii, se aplica uniform si nu vor ramane zone neatinse, si dureaza si foarte putin...5 minute si gata :)

Niciun comentariu:

Trimiteţi un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...