Wednesday, December 14, 2011

Manichiura de microbista


Sambata trecuta am fost pe stadion la un meci cu Steaua. Nu sunt microbista, dar ma mai uit la meciuri. Intrucat nu aveam imbracaminte in culorile Stelei, mi-am pictat unghiile rosu si albastru si le-am facut o steluta in mijloc. Nu a iesit o capodopera dar a fost amuzant sa fiu pe stadion si sa am o asemenea manichiura. Meciul s-a terminat 1-1 pentru Dinamo (cunoscatorii stiu de ce :))
Sper ca totusi la meciul de astazi, Steaua sa bata echipa din Cipru.
Hai Steaua!!!!

4 comments:

  1. geniale unghiile! au iesit grozav! :)
    ai aflat de giveaway-ul meu de sarbatori? sper ca vei participa! :D -- http://www.costinm.com/2011/12/frost-project-zulu-holiday-giveaway.html

    ReplyDelete
  2. Costache Lavinia-MonicaOctober 5, 2014 at 4:19 PM

    ooo:> Stelista!

    ReplyDelete
  3. Foarte interesanta manichiura ta!!!! cred ca ti-a luat ceva timp sa o realizezi. oricum, felicitari pentru performanta!

    ReplyDelete
  4. Eu nu am fost niciodata la un meci ;)) Te-ai asortat fain cu momentul :) Este frumos modelul de pe unghii :) Pupici!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...