Monday, November 7, 2011

Absolutely Fabulous fashion and vintage fair



Duminica am fost impreuna cu Stella la Absolutely Fabulous fashion and vintage fair. Ne-am simtit bine ca de fiecare data desi vremea a fost mohorata si nu te imbia sa iesi din casa. Am constatat cu placere ca acest eveniment a devenit din ce in ce mai cunoscut mai ales in randul bloggeritelor, dar si a iubitoarelor de fashion si beauty. Ca de obicei am fost fermecate de standurile participantilor, dar in special de cel de incaltaminte unde era Valeria.

















10 comments:

  1. iti multumesc din suflet ca esti mereu alaturi demine! love you!

    ReplyDelete
  2. Ce geanta superba ai, e imitatie de Hermes nu?

    ReplyDelete
  3. Multumesc, da :) seamana cu cea Hermes, este de la House of Art.

    ReplyDelete
  4. Multumesc, da :) seamana cu cea Hermes, este de la House of Art.

    ReplyDelete
  5. Fluturash daca nu iti iei pantofii aia portocalii te mananc. Iti sta divin cu ei :*

    ReplyDelete
  6. I love your outfit! Beautiful coat!

    ReplyDelete
  7. uuu ce de bunatati pe acolo:x:x :)
    nice bag!

    ReplyDelete
  8. ce-mi place ca va intalniti si ca ati legat prietenii:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...