Thursday, August 25, 2011

Green&Yellow



13 comments:

  1. galben si albastru intotdeauna vor ramane niste culori care se potrivesc de minune ...::D:D:D...imi place

    ReplyDelete
  2. Imi plac si stiu ca nu-`s usor de facut!

    ReplyDelete
  3. wow ce frumoase suuuunt. Imi plac mult de tot . :*

    ReplyDelete
  4. Ce simpatice sunt! eu nu am nicioadata rabdare sa-mi fac modele! :*

    ReplyDelete
  5. Multumesc fetelor pentru sustinere.
    @Doda-este verde dar de vede albastru in fotografie...nu stiu de ce:D
    @Afrodita, @Andreea-Sunt facute cu scobitoarea, un tutorial gasiti aici http://www.andazelenca.com/2010/08/nails-tutorial-passionate-flames.html
    Pupici!

    ReplyDelete
  6. Love them!
    Xx
    http://dontcallmefashionblogger.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Beautiful nails!Love the design!

    ReplyDelete
  8. pacat ca nu i-am facut poza la una sa vezi unghii..

    ReplyDelete
  9. foarte bine arata combinatia de culori :*

    ReplyDelete
  10. arata foarte bine combinatia de culori :*

    ReplyDelete
  11. Imi place mult de tot combinatia de culori si modelul :).

    Te pup!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...