Monday, May 2, 2011

My New Obsession-Rochia crem de dantela ;)








9 comments:

  1. Foarte frumoasa rochia. Si pozele la fel!

    ReplyDelete
  2. wow,printesa!superba rochita!arati minunat!pupicei

    ReplyDelete
  3. si eu mi-am luat una aproape la fel :D love them... dar nu m-am mai imbracat niciodata asa :D inca evit sa o port, zic k e prea frig inca :D

    ReplyDelete
  4. E supeeeerba si ti vine foarte bine <3

    ReplyDelete
  5. Multumesc, sunteti voi dragute cu mine ca de obicei, xoxo
    @Cristina Mie mi se pare foarte usor de purtat, si poat sa o asortez cu multe lucruri din garderoba mea, de exemplu imi place cum vine si cu geaca de piele ;)

    ReplyDelete
  6. LOOOOVEE IT!..si pantofii sunt wow..te vad si cu geaca de piele..ce sa mai??iti vine ft. frumos..ce corp ai!!!:*:*:*
    P.S.Ar fi mers si o pereche de pantofi rosii la ea(am vazut unii la Musette).

    ReplyDelete
  7. Iti sta foarte foarte bine! Outfitul tau e minunat, iar tu esti superba :X. Pupici! :*

    ReplyDelete
  8. Ce ma mai laudati voi...:">
    Ella, da, cred ca ar fi mers si niste pantofi rosii, m-am probat si cu pantofii mei nude si arata foarte bine si cu ei.
    xoxo

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...