Thursday, May 26, 2011

Drive Angry...sau mai bine lasa...




Mie mi-a placut cum a jucat Nicolas Cage in Face Off si aveam alte asteptari de la el, dar filmul acesta m-a convins ca accepta orice rol de rahat pentru bani. Povestea e tampita, iar multitudinea de impuscaturi si carne sfartecata nu face decat ridiculizeze filmul si mai mult. Un singur lucru este demn de urmarit...partenera de film a lui Nicolas Cage. Bineinteles ca si ea joaca foarte prost, un fel de femeie minune care tranteste la pamant un barbat cu un pumn :)), dar are un trup perfect si sa zicem ca mai scoate un pic filmul din rahat :)) Si cand te gandesti ca filmul va fi difuzat 3D ...cred ca e si mai amuzant asa :))



Se pare ca toata lumea stia ca Nicolas Cage face filme foarte proaste, mai putin eu...


3 comments:

  1. dupa parerea mea este cel mai prost film vazut in ultima vreme...l-am vazut la cinema in 3D...dar tot nu m-a impresionat. mi-a parut rau ca am pierdut vremea vizionand filmul asta. Aveam pretentii de la Nicholas Cage, dar m-a dezamagit...

    ReplyDelete
  2. o femeie care spune despre alta femeie ca are un trup PERFECT :-o !! amazing :)))

    ReplyDelete
  3. @Mirela-Eu macar l-am vazut acasa, gratis, m-as fi ofticat sa dau bani sa vad porcaria asta in 3D :)). Acasa a fost relativ amuzant...
    @Andreea-Sunt foarte critica in general, dar tipa asta chiar arata demential....;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...