Tuesday, January 4, 2011

Tag de la Larisa Cristina


Am primit acest tag de la Larisa Cristina, si ii multumesc foarte mult.
SUNT ... mereu in cautare de ceva
AŞ VREA ...sa pot spune cu voce tare tot ce gandesc.
PĂSTREZ diferite lucruri inutile care imi amintesc de clipe placute.
MI-AŞ FI DORIT sa imi pastrez toti prietenii aproape.
NU ÎMI PLACE sa merg prin ploaie.
MĂ TEM de apa
AUD prea multe colinde...
ÎMI PARE RĂU ca timpul trece prea repede.
ÎMI PLACE sa fac si sa mi se faca surprize....placute desigur :P
NU SUNT in stare sa refuz un prieten
DANSEZ singura prin casa
CÂNT cand aud o melodie care imi place
NICIODATĂ nu spun "niciodata" pentru ca exact atunci mi se intampla..
RAR nu ma demachiez seara.
PLÂNG! atunci cand ajung la capatul puterilor
SUNT CONFUZă cand primesc apropo-uri, imi place sa mi se spuna verde in fata.
AM NEVOIE de rabdare
AR fi TREBUIT sa fiu mai egoista
AŞ PUTEA sa fac tot ce imi propun.

7 comments:

  1. woooow!!!cata energie pozitiva emani :) La multi,multi ani fericiti!!!te pup :)
    P.S.Am tot incercat sa remediez situatia cu premiul Feng Shui si sunt chiar fara obraz.Voi incerca sa ma revansez cat de curand.
    P.S.2 De unde ti-ai luat paltonul?

    ReplyDelete
  2. La multi ani si tie!!!xoxo
    Stai linistita cu premiul, nu ma deranjeaza.
    Paltonul il am de la ZARA si il port atunci cand vreau sa fiu sigura ca ies in evidenta...fiind rosu sunt usor de identificat:))

    ReplyDelete
  3. So...am nevoie de adresa ta de e-mail ca sa poata intra in contact cu tine cel care a organizat concursul.:)))

    ReplyDelete
  4. Imi place foarte mult bascuta ta :)

    ReplyDelete
  5. Pai asta e reteta de om fericit!:)
    Super bascuta!:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...